2012. február 5., vasárnap

Zöldséges leveles

Hát ezt nem most készítettem, de mivel a még csak most kezdtem a "blogger-kedést" megosztom mással is, mert nekem nagyon tetszik ez az étel. Nem csak nekem, hanem az egész családnak is. Egyik du. azon gondolkoztam,hogy mit készítsek vacsorára, ami könnyű, gyors és finom. Hááááát ez lett. Az ötlet az internetről származik, de én mindig átalakítom a receptet a mi ízlésünknek megfelelően. Megpároltam a zöldségkeveréket (brokkoli, karfiol,sárgarépa), kinyújtottam vékonyra a levelestésztát (amit már előtte jóval kivettem a fagyasztóból),reszeltem kb.10 dkg trapistasajtot, bekapcsoltam a sütőt 180 fokra, és a tortaformát kivajaztam. Ezeket a dolgokat könnyen pörgősen elő lehet készíteni. :-)
Összeállítás: A zöldségkeveréket, a reszeltsajtot, 4 gerezd zúzott fokhagymát, 1 tojást összekeverem. A kinyújtott tészta kétharmadával kibélelem a tortaformát. Belerakom a zöldséges keveréket, majd a maradék tésztával betakarom. Végül megkenem tojással a tetejét és irány a sütő. Nem tudom az időt, h. mennyit sül pontosan, de akkor van kész, amikor aranybarnás a teteje.
Nekem úgy ízlett, hogy tálaláskormeglocsoltam egy kis tejföllel.

2 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó! Bár a gyerkőceim biztos, nem rajonganának érte, nem zöldségkedvelők, sajna...

    VálaszTörlés
  2. Szerencsére Ilonám nagyon szereti a zöldségeket.

    VálaszTörlés